План основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації на період з 11.03.2019 по 16.03.2019
План
основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації
на період з 11.03.2019 по 16.03.2019
№ п/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Відповідальні виконавці |
Понеділок 11.03.2019 |
|||
1. |
Прийом громадян виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
2. |
Прийом громадян головою районної ради. |
800-1200 |
Дрофа А.О. |
3. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить завідувач сектору економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації. |
800-1200 |
Сторожева Я.П. |
4. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Таценюк С.П. |
5. |
Оперативно-розпорядча нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації “Про підготовку до проведення в районі двомісячника охорони рибних запасів „Нерест – 2019”. |
1000 |
Тютюнник О.І. Коваль О.О. |
6. |
Оперативно-розпорядча нарада у керівника апарату райдержадміністрації “Про діяльність відділу ведення Державного реєстру виборців”. |
1000 |
Самбур Т.М. Глєбова І.Ю. |
7. |
Засідання Громадської ради при районній державній адміністрації (малий зал). |
1400 |
Самбур Т.М. Хоменко Ю.О. |
Вівторок 12.03.2019 |
|||
8. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник міськрайонного управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області. |
800-1200 |
Якобчук М.О. |
9. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник загального відділу районної ради. |
800-1200 |
Хорощак В.В. |
Середа 13.03.2019 |
|||
10. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить заступник голови районної ради. |
800-1200 |
Скляревський Е.І. |
11. |
Прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
12. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник фінансового управління райдержадміністрації. |
800-1200 |
Піддубна О.В. |
13. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Таценюк С.П. |
14. |
Проведення “гарячої” телефонної лінії за участю виконувача обов’язків голови райдержадміністрації. |
1000-1200 |
Тютюнник О.І. |
15. |
Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації. |
1300-1700 |
Олексієнко О.В. |
Четвер 14.03.2019 |
|||
16. |
Прийом громадян заступником голови районної ради. |
800-1200 |
Скляревський Е.І. |
17. |
“Пряма телефонна лінія” Проводить начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації рації. |
800-1200 |
Коваль О.О. |
18. |
Семінар - нарада „Про підсумки стану і розвитку освіти району в 2018 році та завдання на 2019 рік”. |
1000 |
Семерянін О.Г. |
19. |
Мітинг та покладання квітів до пам'ятного знаку кременчужанам – учасникам АТО (парк Ювілейний) з нагоди відзначення Дня українського добровольця. |
1100 |
Тютюнник О.І. |
П’ятниця 15.03.2019 |
|||
20. |
“Пряма телефонна лінія” із головою районної ради. |
800-1200 |
Дрофа А.О. |
21. |
“Пряма телефонна лінія” Проводить директор комунального некомерційного підприємства “Кременчуцька центральна районна лікарня”. |
800-1200 |
Ігнатчук М.В. |
22. |
Засідання комісії з питань захисту прав дитини. |
900 |
Таценюк С.П. |
Субота 16.03.2019 |
|||
23. |
Прийом громадян виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
Протягом тижня |
|||
24. |
Надання методично-рекомендаційних консультацій посадовим особам сільських рад та об’єднаних громад. |
|
Цюпа Н.В. |
25. |
Робочі поїздки заступника голови районної ради по вивченню соціально-економічного стану громад району. |
|
Скляревський Е.І. |
26. |
Контроль за проведенням збору пізніх зернових та технічних культур, зимівлею громадського тваринництва в агроформуваннях району. |
|
Коваль О.О. |
27. |
Контроль за роботою житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2018-2019 років. |
|
Котяй О.І.
|
28. |
Проведення рейду “Урок”. |
|
Семерянін О.Г. |
29. |
Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей. |
|
Таценюк С.П. |
30. |
Проведення профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом). |
|
Таценюк С.П. |