У яких випадках працівнику видається «дублікат» трудової книжки?

Версія для друкуВерсія для друку

У яких випадках працівнику видається «дублікат» трудової книжки?

    Главою 5 Інструкції про ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту України № 58 від 29.07.1993 р. та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 17.08.1993 р. за № 110, визначено випадки, у яких працівникові видається «Дублікат» трудової книжки.

   За п. 5.1 гл. 5 "Дублікат" трудової книжки видається особі,  яка загубила трудову книжку (вкладиш до неї). Дана особа зобов'язана негайно заявити про це власнику або уповноваженому ним органу за місцем останньої роботи. Не пізніше 15 днів після заяви, а у разі ускладнення в інші строки, власник або уповноважений  ним орган видає працівнику іншу трудову книжку або вкладиш до неї (нових зразків) з написом "Дублікат" в правому верхньому кутку першої сторінки.
    За п. 5.5 гл. 5 власник або уповноважений ним орган видає працівнику за основним місцем роботи дублікат трудової книжки, якщо трудова книжка (вкладиш до неї) стала непридатною (обгоріла, розірвана, забруднена і т. інше). При цьому на першій сторінці  трудової книжки, що стала непридатною, робиться  надпис "Замість видано дублікат", а книжка повертається її власнику. 

    За п. 5.6 гл. 5 "Дублікат" трудової книжки може бути виданий за новим місцем роботи у зв»язку з відсутністю доступу до трудової книжки працівника внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту України або проведення антитерористичної операції на території, де працював працівник.

 

Наверх ↑