головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення

Версія для друкуВерсія для друку

Додаток 1

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Наказом управління соціального

захисту населення     

Кременчуцької

райдержадміністрації

10.10.2016 №78-к

 

УМОВИ
проведення конкурсу до осіб,

які претендують на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності  управління соціального захисту населення

Кременчуцької районної державної адміністрації

Полтавської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Здійснює бухгалтерський облік та звітність з питань надання всіх видів соціальних  допомог.

2. Бере участь у плануванні потреби в бюджетних коштах на фінансування видатків з виплати допомог.

3.Розробляє кошториси видатків на фінансування всіх видів допомог та зміни до них.

4.Здійснює обробку документів, одержаних від обласного обчислювального центру.

5 Оформляє платіжні доручення та поштові перекази на виплату допомоги.

6.Здійснює сортування, комплектацію і підшивання відомостей на виплату призначених допомог по місяцях та поштових відділеннях.

7. Проводе звіряння особових рахунків з відомостями нових, вперше призначених, особових рахунків та нарахування допомоги .

8. Веде облік знятих з обліку та неоплачених особових рахунків.

9. Складає акти звіряння між управлінням та установами, організаціями і підприємствами.

10. Складає звіти про нарахування та виплату допомоги.

11.Проводе розподіл наданих коштів на виплату допомоги.

12.Здійснює підготовку та складання документів на виплату допомоги через відділення банків та вузол зв’язку.

13.Здійснює перерахунок коштів до банківських відділень для виплати допомоги.

14. Надає консультації з виплати допомоги.

15.Оформляє письмові запити до установ банків, підприємств, установ, організацій та підприємств про зміни розрахункових рахунків.

16,Готує письмові відповіді на запити, скарги, заяви громадян та установ.

17.Складає щомісячні, річні та квартальні звіти про виконану роботу.

18. Надає роз’яснення на запити  про призначені та виплачені допомоги  Департаменту соціального захисту населення, райдержадміністрації, отримувачам допомоги.

19 Бере участь в проведенні роз’яснювальної роботи серед населення району з питань соціального захисту, читанні лекцій, проведенні бесід та наданні консультацій на підприємствах району в межах своєї компетенції. 

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 2585.00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Міжрегіонального управління  Нацдержслужби у Полтавській та Кіровоградській областях та сайті Кременчуцької районної державної адміністрації Полтавської області. Прийом документів до 17:00 години 25.10.2016 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

 01 листопада 2016 року, початок о 10.00 год.

за адресою,  39605 Полтавська область, м. Кременчук,  проспект  Полтавський, 42, каб. №8

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Скляр Лариса Миколаївна,

тел. (0536) 72-45-86

kremenupszn_15@i.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

 

І

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Освіта

вища

Ступінь вищої освіти

молодший бакалавр або бакалавр

2

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

не потребує

3

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

ІІ

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Знання законодавства

1) Конституція України
2) Закон України «Про державну службу»; 
3) Закон України «Про запобігання корупції» 4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України  «Про  державний бюджет»;                                                               

6) акти Президента України та Кабінету Міністрів України; накази Міністерства фінансів України та інші нормативно-правові акти, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи

2

Професійні знання

1)Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку;

2)нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності; 3)порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків;

4)участь у плануванні потреби в бюджетних коштах на фінансування видатків;

5)розроблення кошторису видатків на фінансування ;

6)направлення повідомлень підприємствам, організаціям про помилки, допущені при складанні  документів;

7)оформлення платіжних доручень та поштових переказів на відшкодування виплат;

8) складання актів звіряння між управлінням та установами, організаціями і підприємствами;

9) надання письмових відповідей на запити, скарги, заяви громадян та установ;

 10)складання щомісячних, річних та квартальних звітів про виконану роботу;

 11)виконання рекомендацій, доручень нормативних, керівних і методичних документів.

3

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3) вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

4)вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

4

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотний зв'язок.

5

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

6

Технічні вміння

вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

7

Особистісні компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Наверх ↑