Про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Про роботу

із зверненнями громадян

за 2016 рік

Робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови обласної та районної державних адміністрацій з даного питання.

Вимоги Указу Президента України від 07.02.2008 109/2008 “Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення. Стан виконавської дисципліни стосовно роботи із зверненнями громадян постійно розглядається на щотижневих апаратних нарадах у голови райдержадміністрації. До участі запрошуються керівники підприємств, установ, представники громадських організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації.

Районною державною адміністрацією забезпечується реалізація громадянами конституційного права на звернення. З цією метою за 2016 рік реалізовано комплекс заходів методологічного, організаційного та інформаційно-аналітичного характеру з питань організації роботи із зверненнями громадян.

На виконання Указу Президента здійснено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Кременчуцькій районній державній адміністрації, проведено 12 днів контролю з питань виконання доручень керівництва райдержадміністрації. На щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації заслухано звіти про роботу із зверненнями громадян 12 керівників районних відділів, управлінь райдержадміністрації та 19 сільських голів.

Затверджено графік особистого звітування начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, керівників підприємств, установ та організацій району про роботу із зверненнями громадян, на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Вже заслухано звіти: сільських голів Білецьківської (09.02.2016), Салівської, (30.03.2016) Кам’янопотоківської (26.04.2016), Келебердянської, (23.05.2016) Потоківської (26.07.2016), Бондарівської, (15.11.2016), Ялинцівської (04.10.2016) сільських рад, начальників управління Пенсійного фонду України в Кременчуцькому районі (09.02.2016),  начальника фінансового управління Кременчуцької райдержадміністрації (30.03.2016), завідувача сектору культури і туризму (23.02.2016), начальника відділу агропромислового розвитку (26.04.2016), завідувача архівного сектору райдержадміністрації (23.05.2016), начальників відділу освіти сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (26.07.2016),  начальника відділу Держгеокадастру у Кременчуцькому районі Полтавської області (30.08.2016), начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури (04.10.2016), головного лікаря центральної районної лікарні (01.11.2016).

Питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік, за 1 півріччя 2016 року, за 9 місяців 2016 року, 02.03.2016, 19.07.2016, 01.12.2016, відповідно розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації, за підсумками прийнято розпорядження від 11.03.2016 № 48 та 15.12.2016 № 411, питання про стан виконавської дисципліни роботи із зверненнями громадян розглядається на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. За результатами розгляду надаються відповідні доручення.

Здійснюються комісійні виїзди працівників райдержадміністрації до громадян, які звертаються із письмовими зверненнями до вищих органів виконавчої влади.

Загальним відділом райдержадміністрації щомісячно готуються статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали надаються голові райдержадміністрації для ознайомлення.

Проводиться моніторинг повторних звернень та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

У райдержадміністрації, її структурних підрозділах проводяться особисті прийоми громадян керівництвом, виїзні прийоми, "гарячі" та постійно діючі прямі телефонні лінії відповідно до затверджених графіків. Діє телефон “Довіри” для громадян Кременчуцького району.

До райдержадміністрації надійшло 176 письмових звернень, (у 2015 – 303), на особистих та виїзних прийомах у керівництва райдержадміністрації побувало 145 (172) громадян, через КБУ «Обласний контактний центр» надійшло 462 звернення. Так, загалом до райдержадміністрації надійшло 783 звернення.

Результати аналізу структури та динаміки надходження звернень громадян до керівництва райдержадміністрації вказують на те, що зміни у кількості та характері звернень тісно пов'язані з низкою як суспільно-політичних, так і соціально-економічних чинників, які об'єктивно відображають ситуацію в районі, характеризують особливості стосунків місцевої влади і територіальних громад, перебігів політичних подій, діяльністю місцевих органів влади та формування громадських очікувань та вимог.

Вживаються заходи щодо безумовного виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 з недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів. За звітний період порушень термінів розгляду звернень не допущено.

II. Загальним відділом проаналізовано кількісний та якісний склад звернень громадян, що надійшли за 2016 рік до районної державної адміністрації.

Так, за 2016 рік до райдержадміністрації надійшло 176 письмових звернень (у 2015 - 303 ), на особистих та виїзних прийомах у керівництва райдержадміністрації побувало 145 громадян, через КБУ «Обласний контактний центр» надійшло 462 звернення від жителів Кременчуцького району, які переважно порушували питання права чи призначення пільг та соціальних допомог.

Отримано 20 колективних звернень (2015 рік -  20 колективних звернень), це 2,5% від загальної кількості звернень.

Жителями району у своїх листах було порушено 783 питання (у 2015 році-475).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2015 рік 97% складають заяви, 3% – скарги.     

З органів влади вищого рівня надійшло 20 звернень, в яких порушувались питання забезпечення дотримання законності, екології та природних ресурсів, житлової політики, соціального захисту.

Найбільш актуальною групою питань на протязі останніх років є питання соціального захисту. Всього у 2016 року отримано 508 звернень цієї категорії, або  64,0 % від загальної кількості звернень (2015  – 178, або 37,5 %).

Друге місце за актуальністю посідають питання комунального господарства – 41 одиниця, або 5,2 % від загальної кількості.

Третє місце припадає на питання охорони здоров’я, їхня кількість становить – 27 одиниць, або 3,4 % від загальної кількості питань. Транспорту і зв’язку 19 одиниць, або 2,4 %.

Як і в попередні роки за наданням матеріальної допомоги зверталися, як правило, особи пенсійного віку, молоді люди, сім’ї, які з тих чи  інших причин потрапили у складні життєві обставини, тимчасово переміщені громадяни, учасники зони АТО.

Від пільгових категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки надійшло 173 звернення, (у 2015 році - 89).

Всього в райдержадміністрації у 2016 році розглянуто 783 звернення громадян, з них:

- позитивно – 230;

- дано роз’яснення – 543;

- відмовлено згідно чинного законодавства – 0;

- знаходиться у стадії виконання – 10.

ІII. Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та графіку головою райдержадміністрації та його заступниками проводився особистий прийом громадян, де  побувало 57 осіб.

Всього головою райдержадміністрації проведено 57 особистих, виїзних прийомів громадян.

Підчас проведення особистих прийомів надійшло 57 звернень. На прийомі побувало 57 заявників. З них: пенсіонери, ветерани праці, інваліди -6.

За характером порушених питань громадяни зверталися щодо вирішення питань: соціального захисту населення, підвищення тарифів на проїзд та пільгове перевезення, аграрної політики і земельних відносин, освіти, комунального та дорожнього господарства,охорони здоров’я.

Із загальної кількості звернень (57), позитивно були вирішені – 15, що склало 26,0%.

 

IV. Проведення виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації у 2016 році проводилося відповідно до затверджених графіків.

Так, організовано проведення 121 особистого та 41 виїзного прийому.

На прийомах побувало 145 громадян. У тому числі: пенсіонерів, ветеранів праці, інвалідів —13.

За своїм змістом порушувалися питання: аграрної політики і земельних відносин, комунального та дорожнього господарства, транспорту і зв'язку, соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти.

Із загальної кількості звернень (88), позитивно було вирішено - 12, що склало 17,9% від загальної кількості.

V.               Протягом 2016 року відповідно до затверджених графіків у райдержадміністрації та структурних підрозділах працювали “постійні”, “гарячі” телефонні лінії та телефон “Довіри”.

Послугами вказаних телефонних ліній у 2016 році скористалось 76 громадян.

Питання, які турбують громадян це переважно : проблеми пільгового перевезення, аграрної політики і земельних відносин (приватизація земельних ділянок, розрахунки за паї, укладання договорів оренди), соціального захисту, юридичного характеру (порядок укладання договорів, порядок відшкодування завданих збитків), освіти та інші(порушення графіку руху маршруту, пільговий проїзд, щодо отримання путівок на оздоровлення дітей, робота медамбулаторії, виплата матеріальної допомоги багатодітнім сім’ям).

Підсумки роботи із зверненнями громадян щомісячно, щоквартально аналізуються загальним відділом райдержадміністрації та узагальнюються відповідною довідкою.

Матеріали роботи із зверненнями громадян, графіки роботи постійно діючих прямих та гарячої телефонних ліній висвітлюються на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації. Надається правова, консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань заявників.

З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян у Кременчуцькій райдержадміністрації здійснено ряд практичних заходів. У доступному для відвідувачів місці  розміщені графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, районної ради. На інформаційному стенді райдержадміністрації мешканці району мають змогу отримати інформацію, що стосується діяльності апарату, управлінь і відділів райдержадміністрації. На цьому ж стенді розміщений інформаційний матеріал щодо розгляду звернень, зразки оформлення звернень.

Голова райдержадміністрації, заступники голови, начальники управлінь райдержадміністрації систематично (згідно з графіками райдержадміністрації) проводять зустрічі з жителями району. Головою райдержадміністрації  на нарадах із сільськими головами, керівниками районних організацій, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації звертається увага на недопущення нечуйного, бездушного ставлення до заявників, формалізму, тяганини при розгляді листів. Попереджено про персональну відповідальність посадових осіб

Наверх ↑