Адреса: вул. Соборна, 14/23, м. Кременчук, 39614 Телефон: +380 (536) 2-05-03 Факс: +380 (536) 74-27-34 Електронна пошта: загальна: kremen_rda@adm-pl.gov.ua [1] (для запитів, для звернень) |
До Кременчуцької райдержадміністрації можна звернутися за допомогою електронного звернення, яке можна надіслати на е-адресу чи скористатися Державною системою електронних звернень [2] чи порталом державних послуг iGov [3]. Текст електронного звернення автоматично надходитиме до райдержадміністрації та реєструватиметься в загальному відділі. Роз’яснення щодо електронних звернень громадян Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян“ щодо електронного звернення та електронної петиції» [4] (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв’язку. Адреса електронної пошти райдержадміністрації, яку визначено для роботи з електронними зверненнями громадян: kremen_rda@adm-pl.gov.ua. Електронне звернення пишуть у довільній формі, яка має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян»:
Застосовувати електронний цифровий підпис, надсилаючи електронне звернення не вимагається. Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження. |
Посилання:
[1] mailto:kremen_rda@adm-pl.gov.ua
[2] http://z.gov.ua/index.php/main
[3] https://igov.org.ua/service/11/general
[4] http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/577-19