Всі документи в апараті райдержадміністрації формуються протягом року в хронологічному порядку у діловодні справи за зведеною номенклатурою справ. Зведена номенклатура справ складається з урахуванням структури апарату райдержадміністрації та погоджується в установленому порядку з Державним архівом Полтавської області. Більша частка документів зберігається у загальному відділі апарату райдержадміністрації.
В апараті райдержадміністрації визначено спеціальне місце для організації доступу запитувачів до системи обліку інформації. Для цього необхідно звернутися до відповідальних працівників загального відділу апарату райдержадміністрації (кабінет 312, телефон (5366) 74-20-25).
За змістом інформація, якою володіє апарат райдержадміністрації, поділяється на такі види:
Реєстр публічної інформації Кременчуцької райдержадміністрації
Долучення | Розмір |
---|---|
reestr_201611.xls [1] | 592 КБ |
reestr_2017_0.xls [2] | 600.5 КБ |
reestr2018.xls [3] | 530.5 КБ |
reestr2019.xls [4] | 525.5 КБ |
Посилання:
[1] http://kremenchuk.adm-pl.gov.ua/sites/kremenchuk.adm-pl.gov.ua/files/reestr_201611.xls
[2] http://kremenchuk.adm-pl.gov.ua/sites/kremenchuk.adm-pl.gov.ua/files/reestr_2017_0_0.xls
[3] http://kremenchuk.adm-pl.gov.ua/sites/kremenchuk.adm-pl.gov.ua/files/reestr2018.xls
[4] http://kremenchuk.adm-pl.gov.ua/sites/kremenchuk.adm-pl.gov.ua/files/reestr2019_0.xls