План
основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації
на період з 12.02.2018 по 17.02.2018
№ п/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Відповідальні виконавці |
Понеділок 12.02.2018 |
|||
1. |
Прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
2. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник фінансового управління райдержадміністрації. |
800-1200 |
Піддубна О.В. |
3. |
Районний етап інтелектуальної гри “Дебати” (малий зал). |
900 |
Васильєва Т.М. |
4. |
Оперативно-розпорядча нарада у першого заступника голови райдержадміністрації “Про стан забезпечення території Кременчуцького району містобудівною документацією”. |
1000 |
Тютюнник О.І. Котяй О.І. |
5. |
Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про створення умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами”. |
1000 |
Колесник Є.В. Семерянін О.Г. |
6. |
Засідання комісії з надання та вилучення земельних ділянок. |
1400 |
Тютюнник О.І. Якобчук М.О. |
Вівторок 13.02.2018 |
|||
7. |
Прийом громадян заступником голови райдержадмі-ністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
8. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації. |
800-1200 |
Коваль О.О. |
9. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Мулиндіна Л.М. |
10. |
Семінар щодо дотримання протипожежної безпеки в господарствах району в період зимівлі. |
900 |
Тютюнник О.І. Коваль О.О. |
Середа 14.02.2018 |
|||
11. |
Прийом громадян керівником апарату райдержад-міністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
12. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить головний лікар центральної районної лікарні. |
800-1200 |
Ігнатчук М.В. |
13. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Мулиндіна Л.М. |
14. |
Проведення “гарячої” телефонної лінії першим зступником голови райдержадміністрації. |
1000-1200 |
Тютюнник О.І. |
15. |
Оперативно-розпорядча нарада у керівника апарату райдержадміністрації “Про дотримання порядку і форми обліку дій щодо зміни бази даних Державного реєстру виборців”. |
1000 |
Самбур Т.М. Солов’ян П.М. |
16. |
Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації. |
1300-1700 |
Олексієнко О.В. |
Четвер 15.02.2018 |
|||
17. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. начальника Кременчуцького міськрайонного Управління головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області. |
800-1200 |
Покотило В.С. |
18. |
Мітинг-реквієм з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав (с. Молодіжне-с.Н.Знам'янка-с.Рокитне). |
1000 |
Самбур Т.М. Гаврикова Т.Ю. |
19. |
Засідання постійно діючої комісії по вибору і обстеженню земельних ділянок. |
1500 |
Тютюнник О.І. Якобчук М.О. |
П’ятниця 16.02.2018 |
|||
20. |
“Пряма телефонна лінія” проводить начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації. |
800-1200 |
Приходько В.М. |
21. |
Засідання комісії з питань захисту прав дитини. |
900 |
Колесник Є.В. Мулиндіна Л.М. |
22. |
Засідання комісії з питань евакуації Кременчуцького району (малий зал). |
1000 |
Колесник Є.В. Криштальова І.В. |
Субота 17.02.2018 |
|||
23. |
Прийом громадян заступником голови райдержад-міністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
Протягом тижня |
|||
24. |
08.02-16.02 - районний етап огляду-конкурсу художньої самодіяльності серед учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів "Веселка-2018". |
|
Семерянін О.Г. |
25. |
Контроль за роботою житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2017-2018 років. |
|
Котяй О.І. |
26. |
Контроль за ходом зимівлі громадського тваринництва, зберігання сільськогосподарської техніки, посівного матеріалу в зимовий період. |
|
Коваль О.О. |
27. |
Районна благодійна акція по збору речей дітям із тимчасово окупованих територій на сході України. |
|
Семерянін О.Г. |
28. |
Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей. |
|
Мулиндіна Л.М. |
29. |
Проведення профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом). |
|
Мулиндіна Л.М. |
Керівник апарату райдержадміністрації Т.М.Самбур |