План
основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації
на період з 27.08.2019 по 30.08.2019
№ п/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Відповідальні виконавці |
|
Вівторок 27.08.2019 |
||||
1. |
Прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
|
2. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить завідувач сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації. |
800-1200 |
Криштальова І.В. |
|
3. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник загального відділу районної ради. |
800-1200 |
Хорощак В.В. |
|
4. |
Оперативно-розпорядча нарада у керівника апарату райдержадміністрації “Про виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”. |
1000 |
Самбур Т.М. Діденко О.М. |
|
Середа 28.08.2019 |
||||
5. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить заступник голови районної ради. |
800-1200 |
Скляревський Е.І. |
|
6. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. директора комунального підприємства “Кременчуцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги”. |
800-1200 |
Кучеренко Л.М. |
|
7. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Єфремов О.О. |
|
8. |
Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про проведення заходів по забезпеченню виконання законодавства про альтернативну (невійськову) службу”. |
1000 |
Колесник Є.В. Маз О.М. |
|
9. |
Районна серпнева педагогічна конференція (малий зал). |
1000-1300 |
Семерянін О.Г. |
|
10. |
Участь у комісії по обстеженню руху маршруту Кременчук-Пухальщина (через Ялинці) з метою забезпечення належного сполучення. |
1000 |
Котяй О.І. |
|
11. |
Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації. |
1300-1700 |
Олексієнко О.В. |
|
Четвер 29.08.2019 |
||||
12. |
Прийом громадян заступником голови районної ради. |
800-1200 |
Скляревський Е.І. |
|
13. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. начальника відділу - адміністратора відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг. |
800-1200 |
Троцька І.І. |
|
14. |
Участь у засіданні конкурсного комітету по визначенню пасажирських перевізників на внутрішньообласних маршрутах (Полтавська ОДА). |
900 |
Котяй О.І. |
|
15. |
Засідання комісії з питань ТЕБ і НС. |
1000 |
Криштальова І.В. |
|
П’ятниця 30.08.2019 |
|
|||
16. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить голова районної ради. |
800-1200 |
Дрофа А.О. |
|
17. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації. |
800-1200 |
Маз О.М. |
|
18. |
Участь представників апарату районної ради у вебінарі для посадових осіб місцевого самоврядування районних рад на тему: “Використання інструментів електронної демократії в діяльності органів місцевого самоврядування”. |
1000 |
Скляревський Е.І. |
|
19. |
Засідання районних методичних об’єднань педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти (Білецьківський НВК). |
1000 |
Семерянін О.Г. |
|
Протягом тижня |
|
|||
20. |
31.08-01.09.2019 – Всеукраїнський фестиваль "Чарівна симфонія козацтва" (с. Омельник). |
1100 |
|
|
21. |
31.08.2019 – регіональний гастрономічно-фольклорний фестиваль “Золоте колосся Полтавщини” під гаслом “Хліб – всьому голова” (с. Салівка). |
1000 |
|
|
22. |
Робочі поїздки голови та заступника голови районної ради по вивченню соціально-економічного стану громад району. |
|
Дрофа А.О. Скляревський Е.І. |
|
23. |
Перевірка готовності навчальних закладів району до початку нового навчального року та роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років. |
|
Семерянін О.Г. |
|
24. |
Підготовка житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років. |
|
Котяй О.І. |
|
25. |
Контроль за підготовкою грунту до посіву озимих культур та заготівлею кормів для громадського тваринництва в агроформуваннях району. |
|
Коваль О.О. |
|
26. |
Надання методично-рекомендаційних консультацій посадовим особам сільських рад та об’єднаних громад. |
|
Цюпа Н.В. |
|
27. |
Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей. |
|
Єфремов О.О. |
|
28. |
Обстеження умов проживання усиновлених дітей та дітей пільгових категорій. |
|
Єфремов О.О. |
|