План основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації на період з 01 по 05 липня 2019 року
План
основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації
на період з 01.07.2019 по 05.07.2019
№ п/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Відповідальні виконавці |
|
Понеділок 01.07.2019 |
||||
1.
|
Прийом громадян виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
|
2.
|
Прийом громадян головою районної ради. |
800-1200 |
Дрофа А.О. |
|
3.
|
“Пряма телефонна лінія”. Проводить виконувач обов’язків голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
|
4.
|
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Таценюк С.П. |
|
5.
|
Участь у нараді в тимчасово виконувача обов’язків голови облдержадміністрації в режимі відеоконференції. |
900 |
Тютюнник О.І. |
|
6.
|
Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про хід оздоровлення та відпочинку дітей, що перебувають на обліку в службі у справах дітей, влітку 2019 року”. |
1000 |
Колесник Є.В. Таценюк С.П. |
|
7.
|
Оперативно-розпорядча нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації “Моніторинг проведення комплексу агротехнічних, хімічних заходів на посівах пропашних культур”. |
1100 |
Тютюнник О.І. Коваль О.О. |
|
Вівторок 02.07.2019 |
||||
8.
|
“Пряма телефонна лінія”. Проводить заступник голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
|
9.
|
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник загального відділу районної ради. |
800-1200 |
Хорощак В.В. |
|
10.
|
Семінар-нарада з питання: “Про дотримання вимог безпеки праці та попередження травматизму під час проведення зернозбиральних робіт суб’єктами господарювання агропромислового комплексу та суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність із зберігання та переробки зерна”. |
1000 |
Тютюнник О.І. Криштальова І.В. |
|
Середа 03.07.2019 |
||||
11.
|
“Пряма телефонна лінія” із заступником голови районної ради. |
800-1200 |
Скляревський Е.І. |
|
12.
|
Прийом громадян керівником апарату райдержадмі-ністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
|
13.
|
“Пряма телефонна лінія”. Проводить керівник апаратурайдержадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
|
14.
|
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Таценюк С.П. |
|
15.
|
Проведення “гарячої” телефонної лінії за участю керівника апарату райдержадміністрації. |
1000-1200 |
Самбур Т.М. |
|
16.
|
Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації. |
1300-1700 |
Сивокінь А.Ю. |
|
Четвер 04.07.2019 |
||||
17.
|
Прийом громадян заступником голови районної ради. |
800-1200 |
Скляревський Е.І. |
|
18.
|
“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. завідувача сектору культури і туризму райдержадміністрації. |
800-1200 |
Яременко Т.І. |
|
19.
|
Семінар-нарада на тему: “Поняття й ознаки корупційних правопорушень”. |
800-1200 |
Салімова Ю.Б. |
|
П’ятниця 05.07.2019 |
|
|||
20.
|
“Пряма телефонна лінія” із головою районної ради. |
800-1200 |
Дрофа А.О. |
|
21.
|
Прийом громадян заступником голови райдержадмі-ністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
|
22.
|
“Пряма телефонна лінія” Проводить начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації. |
800-1200 |
Семерянін О.Г. |
|
23.
|
Засідання комісії з питань захисту прав дитини. |
900 |
Таценюк С.П. |
|
Протягом тижня |
|
|||
24.
|
Робочі поїздки голови районної ради та заступника голови районної ради по вивченню соціально-економічного стану громад району. |
|
Дрофа А.О. Скляревський Е.І. |
|
25.
|
Контроль за станом польових культур, підготовкою до жнивного комплексу та заготівлею кормів в агроформуваннях району. |
|
Коваль О.О. |
|
26.
|
Надання методично-рекомендаційних консультацій посадовим особам сільських рад та об’єднаних громад. |
|
Хорощак В.В. |
|
27.
|
Проведення рейду “Урок”. |
|
Семерянін О.Г. |
|
28.
|
Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей. |
|
Таценюк С.П. |
|
29.
|
Проведення профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом). |
|
Таценюк С.П. |
|
30.
|
Обстеження умов проживання усиновлених дітей та дітей пільгових категорій. |
|
Таценюк С.П. |
|