План основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації на період з 01 по 05 липня 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

План

основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації

на період з 01.07.2019 по 05.07.2019

п/п

Назва заходу

Час прове­дення

Відповідальні виконавці

 

Понеділок 01.07.2019

1.

Прийом громадян виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації.

800-1200

Тютюнник О.І.

 

2.

Прийом громадян головою районної ради.

800-1200

Дрофа А.О.

 

3.

“Пряма телефонна лінія”. Проводить виконувач обов’язків

голови райдержадміністрації.

800-1200

Тютюнник О.І.

 

4.

Прийом громадян з питань захисту прав дитини.                   

800-1200

1300-1700

Таценюк С.П.

 

5.

Участь у нараді в тимчасово виконувача обов’язків голови облдержадміністрації в режимі відеоконференції.

900

Тютюнник О.І.

 

6.

Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про хід оздоровлення та відпочинку дітей, що перебувають на обліку в службі у справах дітей, влітку 2019 року”.

1000

Колесник Є.В.

Таценюк С.П.

 

7.

Оперативно-розпорядча нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації “Моніторинг проведення комплексу агротехнічних, хімічних заходів на посівах пропашних культур”.

1100

Тютюнник О.І.

Коваль О.О.

 

Вівторок 02.07.2019

8.

“Пряма телефонна лінія”. Проводить заступник голови райдержадміністрації.

800-1200

Колесник Є.В.

 

9.

“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник загального відділу районної ради.

800-1200

Хорощак В.В.

 

10.

Семінар-нарада з питання: “Про дотримання вимог безпеки праці та попередження травматизму під час проведення зернозбиральних робіт суб’єктами господарювання агропромислового комплексу та суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність із зберігання та переробки зерна”.

1000

Тютюнник О.І.

Криштальова І.В.

 

Середа 03.07.2019

11.

“Пряма телефонна лінія” із заступником голови районної ради.

800-1200

Скляревський Е.І.

 

12.

Прийом громадян керівником апарату райдержадмі-ністрації.

800-1200

Самбур Т.М.

 

13.

“Пряма телефонна лінія”. Проводить керівник апаратурайдержадміністрації.

800-1200

Самбур Т.М.

 

14.

Прийом громадян з питань захисту прав дитини.

800-1200

1300-1700

Таценюк С.П.

 

15.

Проведення “гарячої” телефонної лінії за участю керівника апарату райдержадміністрації.

1000-1200

Самбур Т.М.

 

16.

Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації.

1300-1700

Сивокінь А.Ю.

 

Четвер 04.07.2019

17.

Прийом громадян заступником голови районної ради.

800-1200

Скляревський Е.І.

 

18.

“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. завідувача сектору культури і туризму райдержадміністрації.

800-1200

Яременко Т.І.

 

19.

Семінар-нарада на тему: “Поняття й ознаки корупційних правопорушень”.

800-1200

Салімова Ю.Б.

 

П’ятниця 05.07.2019

 

20.

“Пряма телефонна лінія” із головою районної ради.

800-1200

Дрофа А.О.

 

21.

Прийом громадян заступником голови райдержадмі-ністрації.

800-1200

Колесник Є.В.

 

22.

“Пряма телефонна лінія” Проводить начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

800-1200

Семерянін О.Г.

 

23.

Засідання комісії з питань захисту прав дитини. 

900

Таценюк С.П.

 

Протягом тижня

 

24.

Робочі поїздки голови районної ради та заступника голови районної ради по вивченню соціально-економічного стану громад району.

 

Дрофа А.О.

Скляревський Е.І.

 

25.

Контроль за станом польових культур, підготовкою до жнивного комплексу та заготівлею кормів в агроформуваннях району.

 

Коваль О.О.

 

26.

Надання методично-рекомендаційних консультацій посадовим особам сільських рад та об’єднаних громад.

 

Хорощак В.В.

 

27.

Проведення  рейду “Урок”.

 

Семерянін О.Г.

 

28.

 Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей.

 

Таценюк С.П.

 

29.

 Проведення  профілактичних рейдів з питань попередження   бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим   планом).

 

 

Таценюк С.П.

 

30.

 Обстеження умов проживання усиновлених дітей та дітей пільгових   категорій.

 

Таценюк С.П.

 

 

 

Наверх ↑