План основних заходів на 02-07 жовтня 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку
02.10.2017

 

 

План

основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації

на період з 02.10.2017 по 07.10.2017

 

 

п/п

Назва заходу

Час прове­дення

Відповідальні виконавці

Понеділок 02.10.2017

1.       

Прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації.

800-1200

Тютюнник О.І.

2.      

“Пряма телефонна лінія”. Проводить перший заступник голови райдержадміністрації.

800-1200

Тютюнник О.І.

3.       

Оперативно-розпорядча нарада у першого заступника голови райдержадміністрації “Про призначення населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу ”.

900

Тютюнник О.І.

Приходько В.М.

4.       

Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про хід виконання Програми “Освіта Кременчуцького району на 2017-2021 роки” в частині організації підвезення учасників навчально-виховного процесу”.

900

Колесник Є.В.

Семерянін О.Г.

5.       

Оперативно-розпорядча нарада у керівника апарату райдержадміністрації “Про хід підготовки заходів до Дня українського козацтва та Дня захисника України  “Ми щит і меч твій, Україно”.

900

Самбур Т.М.

Гаврикова Т.Ю.

6.       

Засідання комісії з надання та вилучення земельних ділянок.

1400

Тютюнник О.І.

Якобчук М.О.

Вівторок 03.10.2017

7.       

Нарада-семінар голів первинних ветеранських організацій (малий зал).

800

Самбур Т.М.

Щербуха О.В.

8.       

Прийом громадян головою райдержадміністрації.

800-1200

Безкоровайний А.А.

9.       

“Пряма телефонна лінія”. Проводить заступник голови райдержадміністрації.

 800-1200

Колесник Є.В.

10.  

Прийом громадян з питань захисту прав дитини.

800-1200

 1300-1700

Мулиндіна Л.М.

Середа 04.10.2017

11.  

“Пряма телефонна лінія”. Проводить керівник апарату райдержадміністрації.

800-1200

Самбур Т.М.

12.   

Прийом громадян з питань захисту прав дитини.

800-1200

1300-1700

Мулиндіна Л.М.

13.  

Семінар “Ведення обліку військовозобов’язаних”.

1000

Самбур Т.М.

Грек А.В.

14.  

Проведення “гарячої” телефонної лінії керівником апарату райдержадміністрації.

1000-1200

Самбур Т.М.

15.  

Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації.

1300-1700

Олексієнко О.В.

Четвер 05.10.2017

16.  

“Пряма телефонна лінія”. Проводить завідувач сектору культури і туризму райдержадміністрації.

800-1200

Гаврикова Т.Ю.

17.  

Районна спартакіада школярів. Легкоатлетичний крос (на базі Кам’янопотоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів).

1000

Семерянін О.Г.

18.  

Засідання постійно діючої комісії по вибору і обстеженню земельних ділянок.

1500

Тютюнник О.І.

Якобчук М.О.

П’ятниця 06.10.2017

19.  

Засідання комісії з питань захисту прав дитини.

900

Мулиндіна Л.М.

20.  

“Пряма телефонна лінія” проводить начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

800-1200

Семерянін О.Г.

21.  

Виїзний особистий прийом за місцем проживання населення керівництвом райдержадміністрації (Ялинців-ська сільська рада).

1000-1300

Самбур Т.М.

Олексієнко О.В.

Субота 07.10.2017

22.  

Прийом громадян заступником голови райдержадміні-страції.

800-1200

Колесник Є.В.

Протягом тижня

23.  

Контроль за проведенням посіву озимих культур, збором пізніх зернових та технічних культур, підготовкою приміщень для зимівлі громадського тваринництва в агроформуваннях району.

 

Коваль О.О.

24.  

Підготовка житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.

 

Котяй О.І.

25.  

Районна благодійна акція по збору речей дітям із тимчасово окупованих територій на сході України.

 

Семерянін О.Г.

26.  

Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей.

 

Мулиндіна Л.М.

27.  

Проведення  профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом).

 

Мулиндіна Л.М.

28.  

Районна благодійна акція «Школярик» для малозабезпечених, багатодітних сімей та дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах

 

Мулиндіна Л.М.

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                     Т.М.Самбур

 

 

Наверх ↑