План основних заходів на 03-08 квітня 2017 року
План
основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації
на період з 03.04.2017 по 08.04.2017
№ п/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Відповідальні виконавці |
Понеділок 03.04.2017 |
|||
1. |
Прийом громадян першим заступником голови райдерж-адміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
2. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить перший заступник голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
3. |
Участь у нараді в голови облдержадміністрації в режимі відеоконференції. |
900 |
Безкоровайний А.А. |
4. |
Семінар практичних психологів, соціальних педагогів і вчителів з інклюзивної освіти (великий зал). |
900-1700 |
Наріжна В.А. |
5. |
Педагогічна рада керівників БД та ЮТ (малий зал). |
1000 |
Васильєва Т.М. |
6. |
Засідання робочої групи з проведення Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля” та Дня благоустрою території району (малий зал). |
1100 |
Тютюнник О.І. Котяй О.І.
|
7. |
Оперативно-розпорядча нарада у керівника апарату райдержадміністрації “Про технічний захист інформації в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації”. |
1300 |
Самбур Т.М. Крупа О.І.
|
8. |
Засідання комісії з надання та вилучення земельних ділянок. |
1300 |
Тютюнник О.І. Якобчук М.О. |
Вівторок 04.04.2017 |
|||
9. |
Прийом громадян головою райдержадміністрації. |
800-1200 |
Безкоровайний А.А. |
10. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить заступник голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
11. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Мулиндіна Л.М. |
12. |
Щотижнева нарада у голови райдержадміністрації з питань: 1. Про підготовку лісогосподарських підприємстві служб району до весняно-літнього пожежонебезпечного періоду 2017 року. 2. Про забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.03.2010 року № 777-р “Деякі питання проведення щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля” у районі у 2017 році. |
900 |
Безкоровайний А.А. Тютюнник О.І. Колесник Є.В. Самбур Т.М. |
13. |
Літературна вітальня “Передзвони” (великий зал). |
1000 |
Васильєва Т.М. |
Середа 05.04.2017 |
|||
14. |
Прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
15. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить керівник апарату рай-держадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
16. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Мулиндіна Л.М. |
17. |
Проведення “гарячої” телефонної лінії першим заступником голови райдержадміністрації. |
1000-1200 |
Тютюнник О.І. |
18. |
Семінар керівників гри „Сокіл” („Джура”) (малий зал). |
1000 |
Васильєва Т.М. |
19. |
Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації. |
1300-1700 |
Олексієнко О.В. |
Четвер 06.04.2017 |
|||
20. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить завідувач сектору культури і туризму райдержадміністрації. |
800-1200 |
Гаврикова Т.Ю. |
21. |
Засідання постійно діючої комісії по вибору і обстеженню земельних ділянок. |
1500 |
Тютюнник О.І. Якобчук М.О. |
П’ятниця 07.04.2017 |
|||
22. |
Прийом громадян заступником голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
23. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації. |
800-1200 |
Семерянін О.Г. |
24. |
Засідання комісії з питань захисту прав дитини. |
900 |
Колесник Є.В. Мулиндіна Л.М. |
Субота 08.04.2017 |
|||
25. |
Прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
26. |
Участь у Всеукраїнській акції з благоустрою “За чисте довкілля” та Дні благоустрою території району. |
|
Котяй О.І. |
Протягом тижня |
|||
27. |
Контроль за ходом весняно-польових робіт. |
|
Коваль О.О. |
28. |
Районна благодійна акція по збору речей дітям із тимчасово окупованих територій на сході України. |
|
Семерянін О.Г. |
29. |
Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей. |
|
Мулиндіна Л.М. |
30. |
Проведення профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом). |
|
Мулиндіна Л.М. |
Керівник апарату райдержадміністрації Т.М.Самбур
|