План основних заходів на 16-21 січня 2017 року
План
основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації
на період з 16.01.2017 по 21.01.2017
№ п/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Відповідальні виконавці |
Понеділок 16.01.2017 |
|||
1. |
Прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Тютюнник О.І. |
2. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації. |
800-1200 |
Коваль О.О. |
3. |
Участь у нараді в голови облдержадміністрації в режимі відеоконференції. |
900 |
Безкоровайний А.А. |
4. |
Оперативно-розпорядча нарада у першого заступника голови райдержадміністрації “Про стан виплати заробітної плати на підприємствах, організаціях та установах району”. |
1100 |
Тютюнник О.І. Приходько В.М. |
5. |
Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про стан функціонування загально-освітніх навчальних закладів району”. |
1100 |
Колесник Є.В. Семерянін О.Г. |
6. |
Засідання комісії з надання та вилучення земельних ділянок. |
1300 |
Тютюнник О.І. Якобчук М.О. |
Вівторок 17.01.2017 |
|||
7. |
Прийом громадян головою райдержадміністрації. |
800-1200 |
Безкоровайний А.А. |
8. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить головний лікар центральної районної лікарні. |
800-1200 |
Ігнатчук М.В. |
9. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Мулиндіна Л.М. |
10. |
Щотижнева нарада у голови райдержадміністрації з питань: 1. Про стан виконання в районі Закону України “Про запобігання корупції”. 2. Про підсумки проведення новорічних та різдвяних заходів для дітей шкільного віку. |
900 |
Безкоровайний А.А. Тютюнник О.І. Колесник Є.В. Самбур Т.М. |
Середа 18.01.2017 |
|||
11. |
Прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації. |
800-1200 |
Самбур Т.М. |
12. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. начальника Управління Держпродспоживслужби в Кременчуцькому районі. |
800-1200 |
Покотило В.С. |
13. |
Прийом громадян з питань захисту прав дитини. |
800-1200 1300-1700 |
Мулиндіна Л.М. |
14. |
Тематичний семінар для державних службовців з питання електронного декларування (малий зал). |
1000 |
Самбур Т.М. Грек А.В. |
15. |
Проведення “гарячої” телефонної лінії керівником апарату райдержадміністрації. |
1000-1200 |
Самбур Т.М. |
16. |
Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації. |
1300-1700 |
Олексієнко О.В. |
Четвер 19.01.2017 |
|||
17. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації. |
800-1200 |
Приходько В.М. |
18. |
Засідання постійно діючої комісії по вибору і обстеженню земельних ділянок. |
1500 |
Тютюнник О.І. Якобчук М.О. |
П’ятниця 20.01.2017 |
|||
19. |
“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник служби у справах дітей райдержадміністрації. |
800-1200 |
Мулиндіна Л.М. |
20. |
Засідання комісії з питань захисту прав дитини. |
900 |
Колесник Є.В. Мулиндіна Л.М. |
21. |
Урочистий захід з нагоди Дня Соборності та Свободи України (великий зал). |
1100 |
Самбур Т.М. Гаврикова Т.Ю. |
Субота 21.01.2017 |
|||
22. |
Прийом громадян заступником голови райдержадміністрації. |
800-1200 |
Колесник Є.В. |
Протягом тижня |
|||
23. |
Тематичні західи в закладах освіти та культури району з нагоди Дня Соборності та Свободи України. |
|
Семерянін О.Г. Гаврикова Т.Ю. |
24. |
Контроль за роботою об’єктів житлово-комунальної сфери району в осінньо-зимовий період 2016-2017 років. |
|
Котяй О.І. |
25. |
Контроль за ходом зимівлі громадського тваринництва, зберігання сільськогосподарської техніки, посівного матеріалу в зимовий період. |
|
Коваль О.О. |
26. |
Районна благодійна акція по збору речей дітям із тимчасово окупованих територій на сході України. |
|
Семерянін О.Г. |
27. |
Районна благодійна акція «Теплі речі для малечі». |
|
Мулиндіна Л.М. |
28. |
Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей. |
|
Мулиндіна Л.М. |
29. |
Проведення профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом). |
|
Мулиндіна Л.М. |
Керівник апарату райдержадміністрації Т.М.Самбур
|