План основних заходів на 16-21 січня 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку
16.01.2017

План

основних заходів Кременчуцької райдержадміністрації

на період з 16.01.2017 по 21.01.2017

 

 

п/п

Назва заходу

Час прове­дення

Відповідальні виконавці

Понеділок 16.01.2017

1.       

Прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації.

800-1200

Тютюнник О.І.

2.       

“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації.

800-1200

Коваль О.О.

3.       

Участь у нараді в голови облдержадміністрації в режимі відеоконференції.

900

Безкоровайний А.А.

4.       

Оперативно-розпорядча нарада у першого заступника голови райдержадміністрації “Про стан виплати заробітної плати на підприємствах, організаціях та установах району”.

1100

Тютюнник О.І.

Приходько В.М.

5.       

Оперативно-розпорядча нарада у заступника голови райдержадміністрації “Про стан функціонування загально-освітніх навчальних закладів району”.

1100

Колесник Є.В.

Семерянін О.Г.

6.       

Засідання комісії з надання та вилучення земельних ділянок.

1300

Тютюнник О.І.

Якобчук М.О.

Вівторок 17.01.2017

7.       

Прийом громадян головою райдержадміністрації.

800-1200

Безкоровайний А.А.

8.       

“Пряма телефонна лінія”. Проводить головний лікар центральної районної лікарні.

800-1200

Ігнатчук М.В.

9.       

Прийом громадян з питань захисту прав дитини.

800-1200

 1300-1700

Мулиндіна Л.М.

10.   

Щотижнева нарада у голови райдержадміністрації з питань:

1. Про стан виконання в районі Закону України “Про запобігання корупції”.

2. Про підсумки проведення новорічних та різдвяних заходів для дітей шкільного віку.

900

Безкоровайний А.А.

Тютюнник О.І.

Колесник Є.В.

Самбур Т.М.

Середа 18.01.2017

11.   

Прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації.

800-1200

Самбур Т.М.

12.   

“Пряма телефонна лінія”. Проводить в.о. начальника Управління Держпродспоживслужби в Кременчуцькому районі.

800-1200

Покотило В.С.

13.  

Прийом громадян з питань захисту прав дитини.

800-1200

1300-1700

Мулиндіна Л.М.

14.   

Тематичний семінар для державних службовців з питання електронного декларування (малий зал).

1000

Самбур Т.М.

Грек А.В.

15.  

Проведення “гарячої” телефонної лінії керівником апарату райдержадміністрації.

1000-1200

Самбур Т.М.

16.  

Прийом громадян у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації.

1300-1700

Олексієнко О.В.

Четвер 19.01.2017

17.   

“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

800-1200

Приходько В.М.

18.   

Засідання постійно діючої комісії по вибору і обстеженню земельних ділянок.

1500

Тютюнник О.І.

Якобчук М.О.

П’ятниця 20.01.2017

19.   

“Пряма телефонна лінія”. Проводить начальник служби у справах дітей райдержадміністрації.

800-1200

Мулиндіна Л.М.

20.   

Засідання комісії з питань захисту прав дитини.

900

Колесник Є.В.

Мулиндіна Л.М.

21.   

Урочистий захід з нагоди Дня Соборності та Свободи України (великий зал).

1100

Самбур Т.М.

Гаврикова Т.Ю.

Субота 21.01.2017

22.   

Прийом громадян заступником голови райдержадміністрації.

800-1200

Колесник Є.В.

Протягом тижня

23.   

Тематичні західи в закладах освіти та культури району з нагоди Дня Соборності та Свободи України.

 

Семерянін О.Г.

Гаврикова Т.Ю.

24.   

Контроль за роботою об’єктів житлово-комунальної сфери району в осінньо-зимовий період 2016-2017 років.

 

Котяй О.І.

25.   

Контроль за ходом  зимівлі громадського тваринництва, зберігання сільськогосподарської техніки, посівного матеріалу  в зимовий період.

 

Коваль О.О.

26.   

Районна благодійна акція по збору речей дітям із тимчасово окупованих територій на сході України.

 

Семерянін О.Г.

27.   

Районна благодійна акція «Теплі речі для малечі».

 

Мулиндіна Л.М.

28.   

Участь у судових засіданнях з питань захисту прав дітей.

 

Мулиндіна Л.М.

29.   

Проведення  профілактичних рейдів з питань попередження бездоглядності дітей на територіях сільських рад району (за окремим планом).

 

Мулиндіна Л.М.

 

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                     Т.М.Самбур

 

 

Наверх ↑