На брифінгу в офіційному медіацентрі Полтавщини заступник начальника Полтавської ОВА Антон Чубенко, директор Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Олександр Сидоренко розповіли про підсумки проведення НМТ у Полтавській області.

Версія для друкуВерсія для друку

На брифінгу в офіційному медіацентрі Полтавщини заступник начальника Полтавської ОВА Антон Чубенко, директор Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Олександр Сидоренко розповіли про підсумки проведення НМТ у Полтавській області.

Антон Чубенко детально зупинився на освітніх ініціативах, які реалізовують в області. Зокрема йдеться про формування мережі ліцеїв.

«В області затверджено проєктну мережу ліцеїв, до якої увійшли 135 закладів. Передбачається, що вони будуть діяти у 42 громадах», – зауважив Антон Чубенко.

Також у межах розподілу субвенції з держбюджету на придбання шкільних автобусів цьогоріч спрямують 36 118 тисяч гривень. У співфінансуванні з громадами планують придбати 21 шкільний автобус. Окрім того, триває формування осередків викладання предмету «Захист України» – затверджено 36 осередків у 30 громадах.

Полтавська академія неперервної освіти ім. М.В. Остроградського за підтримки Полтавської ОВА зібрала понад 4 тисячі книг для чотирьох громад Харківщини. Їх академія отримала від освітян, учнів та їхніх батьків, усіх небайдужих громадян Полтавщини в межах всеукраїнського проєкту «Вільні читають українською!».

«На Полтавщині протягом травня-липня успішно реалізували комплекс завдань щодо проведення національного мультипредметного тесту. Додали кількість ТЕЦ через збільшення кількості учасників на 13% порівняно з минулим роком, – розповів Антон Чубенко. – Проведена значна підготовча робота Департаментом освіти і науки ОВА, громадами, освітянами щодо забезпечення проведення НМТ. Безпека була пріоритетним питанням. За розподілом 200-бальних результатів НМТ у розрізі регіонів Полтавщина посіла 12 місце, 13-те місце – за середнім балом».

За словами Олександра Сидоренка, Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти не складає будь-яких рейтингів уже третій рік поспіль.

«На моє переконання, до будь-яких рейтингів треба ставитися обережно. Потрібно достеменно знати, якими саме критеріями керуються їхні автори, що беруть в основу, визначаючи ті чи інші місця для регіонів, – зауважив Олександр Сидоренко. – Є багато критеріїв оцінювання НМТ в розрізі областей, і вони не мають бути поверховим чи однобокими. Приміром, кількість тих, хто не склав НМТ, це теж вагома складова».

Олександр Сидоренко наголосив, що в жодному випадку не можна робити висновки про якість навчально-освітнього процесу на підставі рейтингових місць зі складання НМТ.

«По-перше, НМТ – це проєкт, який має на меті сформувати контингент першокурсників. Фактично він виконує роль вступного іспиту. По-друге, війна створила різні умови для навчання дітей. Порівнювати їхні результати у різних регіонах є помилковим і принципово невірним. По-третє, результати НМТ опубліковані на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти. Це грунтовний документ, який охоплює дуже багато аспектів. Із ними потрібно ґрунтовно працювати всім учасникам освітнього процесу для розуміння, де потрібно підсилити чи покращити ті чи інші моменти», – наголосив Олександр Сидоренко.

 

Наверх ↑