Оформлення запиту
Версія для друку
Наверх ↑
Запит до Кременчуцької районної державної адміністрації можна подати:
- на поштову адресу: вул. Соборна, 14/23, м. Кременчук, 39614 (на конверті вказати «Публічна інформація»);
- на електронну адресу: kremen_rda@adm-pl.gov.ua;
- через портал державних послуг iGov.org.ua;
- факсом: (+380 536) 74-27-34;
- за телефоном: (+380 536) 74-20-25;
- через Державну інформаційну систему електронних звернень громадян.
Консультацію щодо оформлення інформаційного запиту можна отримати у секторі роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації: кімната 311, контактний телефон: (5366) 74-20-25.
Режим роботи Кременчуцької райдержадміністрації:
початок роботи - 8.00
перерва - 12.00 - 13.00
завершення роботи - 17.15, у п’ятницю - 16.00
вихідні - субота, неділя.