Обласний контактний центр

Версія для друкуВерсія для друку

До уваги жителів області!

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від  18 січня 2012 року № 21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя» в Полтавській області утворено комунальну бюджетну установу «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради як суб’єкта Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (НСОЗ).

Національна система – система контактних центрів, телефонних «гарячих ліній» довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом «єдиного вікна» оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців, органів місцевого самоврядування.

З 21 січня 2013 року запроваджується в тестовому режимі прийом дзвінків від жителів області за єдиним телефонним номером 0-800-502-230 та звернень на електронну адресу КБУ «Обласний контактний центр»  (Call  centre@adm  pl.gov.ua).

Телефонна лінія працює з понеділка по п’ятницю з  08.00 до 17.15 год. (у п’ятницю – 16.00).

Реалізація такого проекту сприятиме удосконаленню роботи органів виконавчої влади із зверненнями;

забезпечуватиме оперативне реагування на проблемні питання соціально-економічного життя, які порушуються у зверненнях;

дасть змогу вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності органів виконавчої влади;

допоможе підвищити ефективність державного управління, якість підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально – економічного життя з урахуванням думки громадськості;

створить додатковий механізм інформування громадськості з питань державної політики.

Наверх ↑